تجهیزات سوخاری کیلویی

راه اندازی سوخاری کیلویی

راه اندازی سوخاری کیلویی با حداقل هزینه دغدغه خیلی از همکاران و مشتریان که در این زمینه می خواهند فعالیتی را آغاز کنند و با حداقل هزینه فست فودی را راه اندازی کنند که بتوانند فروش خیلی خوبی داشته باشند و بازگشت مالی این سرمایه گذاری برای آنها بسیار چشمگیر باشد .

دستگاه هایی که برای راه اندازی سوخاری کیلویی لازم است

شرکت روماک توانسته تمامی تجهیزاتی که در کیلویی سوخاری نیاز دارید را تولید کند تا شما دوست عزیز به راحتی بتوانید سوخاری کیلویی خود را راه اندازی کنید و این دستگاه ها اعم از میز بردینگ روماک (پودرزن)، دستگاه مرینیتور و دستگاه دیسپلی روماک (گرمخانه مرغ سوخاری) ،سرخکن روماک و یا به عبارتی کلیه ی تجهیزات پخت مرغ سوخاری را در این چهارچوب قرار داد تا یک سوخاری فروشی عالی را افتتاح کنید .

در اینجا می خواهیم به صورت مختصر تمامی دستگاه های مورد نیاز سوخاری کیلویی روماک را توضیح دهیم

سرخکن صنعتی روماک :

جهت سرخ کردن مرغ های کنتاکی و مواد دار باید از یک سرخ مبله استفاده کنید سرخ کن های مبله استفاده کنید سرخکن های مبله روماک در مدل های مختلف در بازار یافت می شوند که معروفترین آنها سرخکن صنعتی هایی باشد که که کیفیت بالایی برخوردتار هستند و شعله های غیر مستقیم دارند و دارای ترموستات هستند استفاده کنید .

میز بردینگ شرکت روماک

میز بردینگ یکی از پر کاربردی ترین تجهیزات فست فود می باشد که سرعت دهی پودر زنی غذاهای سوخاری خواهد شد

میز بردینگ دیسپلی شرکت روماک

ذستگاه دیسپلی شرکت روماک گرمکن رومیزی هستند که مرغ ها را در دید مشتری قرار می دهند و با دارا بودن قابلیت مرطوب می توانند تا چند ساعت مرغ سوخاری را در دید مشتری قرار دهند و با دارا بودن رطوبت می توانند تا چند ساعت مرغ سوخاری را در حالت تازه اولیه نگه دارند . دیسپلی ها را به همراه مشخصات و قیمت مشاهده کنید

سینک ظرفشویی

برای هر آشپزخانه چه کوچک چه بزرگ داشتن سینک ظرفشویی از واجبات است به هر حال ظرف ها و وسایل مورد استفاده در آشپزی کثیف و آلوده می شوند که برای تمیز کردن و پاکسازی آلودگی ها نیاز به سینک ظرفشویی داریم

میز کار روماک

یخچال روماک

سوخاری روماک

شرکت روماک به دلیل طراح و تولید کننده بودن میتواند تمامی طرح ها در مورد سوخاری کیلویی، دستگاه ها رو طراحی و تولید نماید

ضمانت 

تمامی دستگاه های شرکت روماک دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد